سوال: بعد از خرید چطور می توانم مطمئن شوم که سفارشم ثبت شده و  چگونه از وضعیت آن با خبر شوم؟
جواب: وارد حساب خود شوید. در سمت راست روی لینک کنترل پنل کلیک کنید. در کنترل پنل هم روی لینک ( فاکتورها ) کلیک کنید. مشخصات همه فاکتورهای شما نشان داده می شود و در ستون وضعیت می توانید وضعیت سفارشتان را ببینید. پس از ارسال هم می توانید با ما تماس بگیرید تا کد رهگیری پستی را به شما بدهیم.. در ضمن پس از ثبت و خريد هر محصول يک فاکتور الکترونيکي(PDF) به ايميل شما ارسال مي شود که تمامي جزئيات خريد  شما بطور کامل در آن قيد شده است.


سوال: خرید آنلاین چیست؟
جواب: خرید آنلاین یعنی خریدی که از طریق اینترنت صورت می گیرد. در این فرایند، خریدار وارد سایت فروشنده شده و کالای مورد نظر خود را در سایت سفارش می دهد. هزینه کالا را از طریق اینترنت پرداخت می کند و کالا را دریافت می نمایيد.

سوال: آیا شما قبل از ارسال سفارش با مشتری تماس می گیرید؟
جواب: اگر قبلا از سایت خرید کرده باشید و مشتری شناخته شده باشید خیر تماسی گرفته نمی شود ولی اگر مشتری جدید باشید با شما تماس گرفته می شود.

سوال: آیا می توان از این طریق  سایت برای دوستی محصولات شما را بصورت هدیه سفارش دهم؟
جواب: بله  می توانید. کافی است پس از سفارش و پرداخت هزینه، در بخش آدرس، نشانی پستی دوست خود را وارد کنید.

سوال: من در یکی از نقاط دور افتاده ایران هستم آیا سرویس شما شامل حال من هم می شود ؟
جواب: بله ، در تمامی شهرها ، روستاهها ، و هر جایی که پست یا دفاتر آی سی تی روستایی نیز در آنجا وجود داشته باشد سرویس ما قابل ارائه است.

سوال: چطور می توانم از سایت خرید کنم؟
جواب: در منوي بالاي سایت لیست محصولات موجود را می بینید. روی گروه مورد نظرتان کلیک کنید. سپس محصول مورد نظر را انتخاب کنید. يا اينکه با تايپ کردن نام کامل يا قسمتي از نام محصول در کادر جستجو در گوشه بالاسمت چپ سايت محصول دلخواه را پيدا کرده و  در صفحه هر محصول گزینه ای بنام "سبد خرید" وجود دارد. با کلیک روی این گزینه، محصول وارد سبد خرید شما می شود و سبد خرید درگوشه بالا سمت چپ صفحه ظاهر می شود. بعد از این که همه محصولات(يا محصول) مورد نظرتان را وارد سبد خرید کردید. می توانید تعداد آنها را کم و زیاد کنید یا آنها را حذف کنید. سپس گزینه تکمیل خرید را کلیک کنید. فرمی ظاهر می شود که در آن باید مشخصات خود از قبيل آدرس، تلفن نام و ... را وارد کنید. همچنین در همین فرم یک نام کاربری و یک کلمه عبور برای خود وارد می کنید تا بطور خودکار در سایت ثبت نام شوید واز مزایای عضویت بهره مند گردید. در مرحله بعد باید روش ارسال کالا  را تعیين کنید و در آخر نيز با پرداخت هزينه از طريق درگاه آنلاين بانک ملت يا پارسيان سفارش خود را تکميل کنيد.


سوال: چطور می توانم با شما تماس بگیرم؟
1) بوسيله فرم تماس با ما با
2) ایمیل info@7mobile.ir
3) تلفن 09130888810

سوال: چرا باید به خرید از سایت شما اعتماد کنم؟
جواب: طبق مطالعات صورت گرفته، تأیید یک فروشگاه مجازی توسط مؤسسات دولتی و یا مراکز ثالث قانونی، بیشترین تأثیر در مراجعه و اعتماد خریداران به فروشگاه مجازی را دارد. در این حالت خریدار از محفوظ ماندن اطلاعات خود احساس امنیت بیشتری دارد و اگر از اطلاعات شخصی وی سوء استفاده شود، می تواند برای شکایت از فروشگاه مجازی متخلف به مراجع قانونی مراجعه نماید.
یکی از عوامل مهم توسعه تجارت الکترونیکی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان کاربران خدمات الکترونیکی می باشد. با توجه به بررسی های انجام گرفته، مهمترین عوامل مراجعه و اعتماد خریداران به فروشگاه های مجازی به شرح ذیل می باشند:
۱- شناسایی مالک فروشگاه و امکان مراجعه در صورت بروز اشکال
۲- کامل و صحیح بودن اطلاعات کالا یا خدمات ارائه شده
۳- گارانتی محصولات و ارائه خدمات پس از فروش
۴- واضح بودن روند برگرداندن کالا و باز پس گیری پول
۵- محفوظ ماندن اطلاعات شخصی و مالی خریداران
۶- تایید امنیت سایت توسط یک موسسه و مرکز ملی اعتماد
در ایران مرکز توسعه تجارت الکترونیکی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الکترونیکی به فروشگاه های مجازی را بر عهده دارد. اعطای نماد اعتماد الکترونیکی برای وب سایت های تجاری با هدف قانونمند کردن و چارچوب دهی به فعالیت فروشگاه های مجازی در حال انجام می باشد. نماد اعتماد الکترونیکی به شکل یک علامت در بالای سایت هایی که از نظر قانونی فعالیت آنان مورد تائید است به نمایش در می آید. ساماندهی سایت های تجاری در کشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الکترونیکی به خصوص B2C خواهد بود. به نحوی که مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این که سایت ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند کرد و حقوق مصرف کنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می کنند.

سوال: زمان تحویل کالا چقدر است؟
جواب: زمان تحویل کالا برای سایر شهرستانها 24 تا 72 ساعت است البته اين مدت زمان مربوط به پست پيشتاز مي باشد.

سوال: چرا بايد براي خريد حتما در سايت عضو شوم؟
جواب: عضويت در سايت در واقع همان ثبت مشخصات و آدرس  شما براي ارسال محصول مي باشد، متعاقبا اگر ما مشخصاتي از شما نداشته باشيم ارسال کالا و پيگيري آن براي ما عملا غير ممکن است. در ضمن با ثبت مشخصات خود ما شما را از مزاياي سايت مانند تخفيف ها، محصولات جديد، بروزرساني ها و امکانات ديگر سايت آگاه مي کنيم.

سوال: اگر اجناس سفارش داده شده ایرادی داشته باشد چه باید کرد؟
جواب: ما قبل از ارسال کالاي شما، آن را تست مي کنيم و از سالم بودن همه قسمت هاي آن چه ظاهري و چه سيستمي اطمينان حاصل مي کنيم به دليل اينکه رضايت شما از محصول خريداري بر هر چيزي مقدم تر است و خريد شما پايان ارتباط ما با شما نيست بلکه شروع يک تعهد از طرف ما محسوب مي شود.
با همه اين تفاسير در صورتی که کالای ناسالم از مامور پست تحویل گرفته شود شما مي توانيد با ما تماس گرفته تا ما يک کالاي سالم براي شما مجددا ارسال کنيم.

سوال: بعد از خرید کالا به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
جواب: بعد از تکمیل خرید و دادن آدرس باید در محل حضور داشته باشید و کالا را تحویل بگیرید در غیر اینصورت هزینه ارسال مجدد کالا به عهده خریدار می باشد.

سوال: آیا همه ی کالا های سایت از لحاظ قیمت و موجودی به روز هستند؟
جواب: ما همیشه سعی مان بر این بوده که قیمت های  سایت را از نظر موجودی و هم از نظر قیمت به روز نگه داریم . اما با توجه به نوسانات دلار این احتمال وجود دارد که قیمت ها کماکان روزانه تغیير کنند.

سوال: چند سوال دارم شماره تماس و آدرس شرکت چیست؟
جواب: سیاست سِوِن موبايل بر اساس تجارت الکترونیک می باشد و کلیه تماس ها و خدمات رسانی به مشتری ها در حد امکان فقط از طریق اینترنت و تلفنی خواهد بود. لذا در صورت داشتن هر گونه سوال آن را در قسمت "تماس با ما"  مطرح کرده، يا به پست الکترونيکي  info@7mobile.ir   ايميل بفرستيد يا با شماره 09130888810 تماس بگيريد سِوِن موبايل در اسرع وقت پاسخ شما را خواهد داد . در ضمن آدرس فيزيکي ما اصفهان، خيابان سيمين، کوچه يارمحمديان (کوچه شماره 5)، پلاک 366 مي باشد.
همچنین سیستم پیشتیبانی زنده در گوشه سمت راست سايت نیز موجود است. این قسمت در کلیه صفحات در سمت راست قابل مشاهده است.
برای ارتباط از طریق تلفن می توانید با شماره هایی که در قسمت پشتیبانی و ارتباط با ما درج شده اند  تماس حاصل فرمایید.

سوال: من نمی توانم پس از پر کردن فرم عضویت ،عضوشوم در صورت امکان مرا راهنمایی کنید.
جواب: بهتر است مرور گر خود را عوض کنید.پیشنهاد ما این است که از فایرفاکس یا گوگل کروم استفاده کنید.

سوال: در فرم ثبت نام ،چرا کد پستی من تائید نمی شود؟
جواب: کد پستی حتما باید معتبر و ده رقمی باشد.برای دسترسی به کدپستی باید بر روي یکی از قبوض خود آن را بيابيد. اگر به هر دليلي کد پستي خود را در اختيار نداريد مي توانيد 12345-12345 را در آن قسمت وارد کنيد،  ولي دقت داشته باشيد آدرس خود را به طور کامل و دقيق قيد کنيد.

سوال: چرا قیمت کالا هاي سِوِن موبايل نسبت به فروشگاه های دیگر ارزان تر است؟
جواب: به دليل حذف واسطه ها و تهيه محصولات سايت از بهترين  و معتبر ترين توزيع کنندگان موبايل و لوازم جانبي، استخدام نکردن فروشنده هاي متعدد، عدم پرداخت اجاره بها يا رهن براي تهيه يک فروشگاه بزرگ در يک مکان گرانقيمت، عدم تقبل هزينه هاي سنگين و سرسام آور براي دکوراسيون و ويترين در فروشگاه، عدم پرداخت هزينه هايي مانند آب، برق، گاز، ماليات* و ... قيمت هاي ما ارزان تر از محصولات مشابه در  فروشگاه ها مي باشد.
و در کل فلسفه خريد اينترنتي حذف واسطه ها، حذف هزينه هاي اضافي که در نهايت روي قيمت نهايي محصول تاثير مستقيم مي گذارد است.
نکته: در حال حاضر در کشور ايران هيچ مالياتي براي سايت هاي اينترنتي به دليل ترغيب مردم و صرفه جويي در منابع از فروشگاه هاي اينترنتي اخذ نمي شود.


پشتیبانی تلگرام سون موبایل